Mzdová evidence

Pracují-li pro Vás zaměstnanci v jakémkoliv režimu, mzdová evidence – tedy vedení záznamů o odpracovaných jednotkách, vyplacených mzdách či odvodech – je něco, čemu se jednoduše nevyhnete. Archivace záznamů mzdové evidence je vyžadována po stanovenou dobu zákonem pro potřeby zpětné kontroly. Rádi pro Vás tuto oblast vyřešíme spolehlivě a přehledně.

Co vše v rámci mzdového účetnictví nabízíme

V kategorii vedení mzdového účetnictví či mzdové evidence nabízíme služby, které se zaměřují na specifické oblasti zahrnující:

  • výpočet mezd a odvodů včetně pokynů pro jejich vyplácení
  • zajišťování veškeré agendy spojené se zaměstnáváním
  • zpracování a odevzdání formulářů spojených s evidencí zaměstnanců u příslušných institucí

Výpočet mezd a odvodů

Základním kamenem mzdového účetnictví je výpočet mezd jednotlivých zaměstnanců na základě skutečně odvedené práce a pracovní smlouvy, mzdového výměru a reálií v daném měsíci (nemoc, čerpání dovolené apod.). Výpočet mezd je nutné provádět pravidelně (každý měsíc), což představuje výraznou administrativní zátěž a vyžaduje zaměstnávání minimálně samostatného pracovníka se zkušenostmi či vzděláním v oboru účetnictví. Převodem této odpovědnosti na nás získáte komplexní řešení s přidanou hodnotou.

Zajišťování agendy spojené se zaměstnáváním

Vedle vlastních výpočtů mezd a odvodů na povinné pojištění zaměstnanců, zdravotní a sociální pojištění je oblast zaměstnávání spojena také s dalšími souvisejícími úkony zahrnujícími vedení záznamů a zpracovávání docházky. Při využívaní služeb externí mzdové účetní odpadá podnikatelům řada povinností, které musí plnit na každodenní bázi. Využitím našich služeb tak snížíte nároky na administrativu zatěžující osoby na manažerských pozicích.

Zpracování institucionální dokumentace

Se zaměstnáváním pracovníků se pojí také nutnost realizovat pravidelné reportování stavu hned několika institucím. Souběžně s výpočtem mezd a personální agendou zajistíme také včasné a korektní odevzdání formulářů, jako jsou hlášení změn u pojišťoven (sociální, zdravotní apod.), zpracování pravidelných měsíčních i ročních přehledů (pro zdravotní pojišťovny, ELDP) apod. Všechny tyto dokumenty mají stanovený termín odevzdání a rovněž podléhají kontrolám plnění. Veškerou tuto zátěž hravě zvládneme a Vy se můžete věnovat rozvoji svého podnikání!

Celková cena služby je:

od 300,- Kč/měs

Další služby,
které nabízíme

Bereme na sebe účetnictví, vykazování, výpočet daní a mezd,
právní záležitosti, práce s bankami, abyste byli svobodnější!

Digitalizace a archivace dokumentů

Digitalizace účetní závěrky

Evidence hmotného a nehmotného majetku

Individuální služby dle dohody

Komplexní zpracování mezd

Kontrola saldokontních obratů

Mzdová evidence

Prodej firem (plátce, neplátce DPH)

Přihlášení k DPH, odpočty nebo vrácení

Přiznání k silniční dani

Příprava podkladů pro přiznání k dani z přidané hodnoty

Rekonstrukce účetnictví

Smlouvy HPP, DPČ, DPP, o dílu, o půjčce

Statistické výkazy

Tvorba rozvahy a výkazů zisků a ztrát

Uznání zahraničního vzdělání a kvalifikace v ČR

Vedení podvojného účetnictví

Vedení účetnictví

Vrácení DPH ze zahraničí

Zastupování na úřadech

Zpracování účetních dokladů

Nechat žádost

Vyplňte prosím všechna pole:
Kliknutím na tlačítko "Odeslat"
souhlasíte se zpracováním osobních údajů

Děkujeme za odeslání žádosti!

Vaše žádost byla úspěšně odeslána.
Postaráme se o promptní zpracování vaší žádosti a brzy vás budeme kontaktovat.

Jejda... Něco se pokazilo

Došlo k chybě, zkuste to prosím znovu.